
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТ "ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ" В ОТДЕЛ „МЕЖДУНАРОДНА ЗАКРИЛА, СЪТРУДНИЧЕСТВО И КООРДИНАЦИЯ“
На основание чл. 10а, ал.1 от Закона за държавния служител, чл.13, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед №РД-05-11/22.08.2018г. на председателя на ДАЗД се обявява конкурс за длъжността
“ ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ ”
отдел „Международна закрила, сътрудничество и координация“, дирекция „Политики и програми за детето, стратегическо развитие и координация“,
Описание на длъжността: 1 щатна бройка
Участие в координирането и подпомагането на взаимодействието на органите по закрила на детето. Съдействие за осъществяване на сътрудничеството с международни организации и институции в областта на правата и закрилата на детето.
Кандидатите трябва да отговарят на следните изисквания за заемане на длъжността:
- образователно-квалификационна степен “бакалавър”;
- професионален опит – 3 години или IV младши ранг;
- професионална област – хуманитарни науки, педагогически науки, социални, стопански и правни науки.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство за кандидатите:
- английски и/или друг чужд език
- да познава и умее да прилага нормативната уредба, свързана с правата и закрилата на децата;
- ползване на чужд език;
- специализации и обучения в професионалната област;
- работа с правно-информационна система (Сиела, Апис, Норма и др.) и други програмни продукти.
Размер на основната заплата, определена за длъжността: от 510 лв. до 1500 лв.
Начин на провеждане на конкурса:
- решаване на тест;
- интервю по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
- заявление за участие в конкурса по образец, съгласно Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от
Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- копиe от диплома, удостоверяваща придобитата образователно-квалификационна степен;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит; копие от служебна книжка – за ранга;
- за допълнителните изисквания – сертификат, удостоверение и др.
- автобиография.
Документите се подават в звеното по човешки ресурси лично или чрез пълномощник - гр. София, ул. „Триадица” № 2, от 9:30 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 до 16:30 ч. в срок до 05.09.2018 г. включително. Телефони за контакт: 02/9339061 и 02/9339012
Всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло на входа на администрацията - гр.София, ул. „Триадица” № 2, както и на Интернет страницата на агенцията – www.sacp.government.bg.