
Конкурс за длъжност "Младши експерт" в Дирекция „Административно-правно и финансово-стопанско обслужване“
На основание чл. 10а, ал.1 от Закона за държавния служител, чл.13, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед №РД-05-12/24.08.2018г. на председателя на ДАЗД обявява конкурс за длъжността
“ МЛАДШИ ЕКСПЕРТ ”
дирекция „Административно-правно и финансово-стопанско обслужване“,
Описание на длъжността:
1 щатна бройка
Участие в дейността по административното обслужване на Държавната агенция за закрила на детето. Участие в организацията и осъществяването на деловодна и архивна дейност в ЗАО, в съответствие с вътрешните изисквания и нормативната уредба.
Кандидатите трябва да отговарят на следните изисквания за заемане на длъжността:
- образователно-квалификационна степен “професионален бакалавър по …”;
- професионален опит – не се изисква или V младши ранг;
- професионална област – хуманитарни, педагогически, социални, стопански и правни науки.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство за кандидатите:
- много добри компютърни умения;
- работа с деловодно-информационна система;
- много добри познания по нормативната уредба, свързана с дейността на ДАЗД и публичната администрация;
- работа с електронно подписани документи.
Размер на основната заплата, определена за длъжността: от 510 лв. до 1100 лв.
Начин на провеждане на конкурса:
- решаване на тест;
- интервю по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
- заявление за участие в конкурса по образец, съгласно Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от
Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- копиe от диплома, удостоверяваща придобитата образователно-квалификационна степен;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит; копие от служебна книжка – за ранга;
- за допълнителните изисквания – сертификат, удостоверение и др.
- автобиография.
Документите се подават в звеното по човешки ресурси лично или чрез пълномощник - гр. София, ул. „Триадица” № 2, от 9:30 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 до 16:30 ч. в срок до 07.09.2018 г. включително. Телефони за контакт: 02/9339061 и 02/9339012.
Всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло на входа на администрацията - гр.София, ул. „Триадица” № 2, както и на Интернет страницата на агенцията – www.sacp.government.bg.